Met veel plezier kondigen we aan dat verwant.nl zal samengaan metMyHeritage.com!

Het verwant.nl team kijkt erg naar de samenwerking uit (zoals je kunt zien op de foto), maar is met name enthausiast over de nieuwe mogelijkheden die zullen worden gecreëerd voor jou als gebruiker. We menen dat deze samenwerking goed nieuws is voor iedereen; samen zijn we als bedrijf een grotere en meer betrouwbare partner voor jouw familie en genealogie onderzoek, en kunnen wij een hoop nieuwe functionaliteit bieden.

De twee belangrijkste voordelen zijn een nog grotere database met 13 miljoen stambomen en 530 miljoen profielen van potentiele onbekende familieleden en een uitgebreid foto management systeem met nieuwe gezichtsherkenning technologie, dat de mogelijkheid geeft eenvoudig foto’s te sorteren, foto’s online te zetten vanaf mobiele telefoons en persoonlijke foto shows met geavanceerde zoom-technologie te maken.

Maak je geen zorgen: je gegevens zullen vertrouwelijk worden behandeld en zijn veilig en gratis beschikbaar bij MyHeritage.com. Het privacy beleid van de twee sites is vergelijkbaar en kan hier bekeken worden.

Beide bedrijven hebben dezelfde ideeën wat betreft het bieden van eenvoudige, veilige en betrouwbare diensten die gezinnen helpen contact te houden en meer te ontdekken over hun afkomst. Er is een goede overlap tussen de mogelijkheden en markten van onze twee bedrijven en dat zal onze teams productiever maken, wat voor jou weer voordelen zal gaan geven in de toekomst.

Wij blijven werken aan het bieden van spannende nieuwe mogelijkheden om familiegeschiedenis te onderzoeken en hopen dan ook dat je voortaanMyHeritage.com zal bezoeken.

Je kan hier ons persbericht lezen.

Gepost in Info

4 Resultaten

  • Natasja on February 12th, 2010 at 7:58 am

    This is not great news :-( I have nothing but trouble with this website. I worked on my tree for 4 days and now everything is gone again and I have to start over again. This is the second time in a week already. I wish verwant.nl would come back.

  • tuinder on February 12th, 2010 at 10:31 am

    Ja dat is allemaal leuk en wel, maar een beetje meer info kan geen kwaad. Ik zie dat ik op Myheritage.com een Premium account heb die 360 dagen geldig is. Omdat ik zelf al een acount heb op Myheritage.com weet ik dus dat een premium account NIET gratis is. Dus……. Hoe zit het met dit nieuwe account, blijft dit gratis, vervalt die na 360 dagen terug in een basis account of hoe zit dit allemaal. Ik heb genoeg aan het gratis account, zowel bij Verwant als bij Myheritage maar een beetje duidelijkheid zou leuk zijn.

  • Linde on February 22nd, 2010 at 2:45 am

    Dear Natasja,

    I’m the community manager for MyHeritage.nl. Sorry to hear you’re having trouble with the site. Feel free to email me with any issues or questions you may have. I’m sure you’ll change your mind!

    Linde

  • Linde on February 22nd, 2010 at 2:47 am

    Beste Tuinder,

    U heeft een email gehad met uitleg over het samengaan van de sites waarin ook details staan over uw abonnement. Ik zal even nakijken wat het precies voor u betekent als u mij even een kort emailtje kan sturen met uw contactgegevens.

    @natasje email is linde [at] myheritage.com.

Reageren